Complaint – TFL. Again.

Oh back in the good old days when the worst of my problems was attempting to get to work and home from work.

Might be a while before I have cause to complain again. And maybe I will just be happy every time there is a signal failure in future because I am actually allowed to get a tube.

For old time’s sake…though it isn’t even funny so I don’t know why I’m posting it.

******

Dear Sir/Madam

I hope that you are getting as bored of my complaints as I am getting bored of Metropolitan line delays.

Every month there is a battle to get my due refunds due to the delays.

This e-mail is with regards to 6 delays where I applied for a refund using the online system, then on 14/11/2019 received 6 separate e-mails confirming, “Your refund request has been successful”.

However, I have not received any of these repayments into my bank account.

Please can you investigate and confirm.

Kind regards
James

******

Dear Mr Winfield

Thanks for your email of 1 December about several service delay refunds.

I apologise for you not receiving your service delay refunds. I’ve reviewed your journey and payment history and can confirm that you are yet to receive a refund for the six service delay refund requests.

I’ve looked into your journeys and the service reports for the corresponding dates, but do not find record of incidents relating to all of the delays.

So that I can refund all journeys at once, may I ask you to please reply with the confirmation emails attached. I am unable to trace the system processed refunds, but can refund you manually. In order to do so, I am required to link the refunds to these emails.

Thanks again for contacting us. If there is anything else we can help you with, please reply to this email. Alternatively, you can call us on 0343 222 1234 and we’ll be happy to help you.

Kind regards


Customer Service Adviser
Transport for London Customer Services

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *